Królewna Śnieżka czyli Bożena w zimowej stylizacji
Witam wszystkich serdecznie:) Mało, mało czasu ostatnio…egzaminy zbliżają się wielkimi krokami..to już pojutrze(!) dlatego ostatnio coś mniej wpisów…
Justyna w obiektywie
Witam! Dzisiaj pokażę zdjęcia, na których jest Justyna. Zrobiłam je dwa tygodnie temu. Fryzurę pokazałam już w portfolio wczoraj w kategorii hobby>fryzury.
A jednak! Witajcie dzieci!:) Autoportret z atrybutem
Reportaż z chrzcin Krysi
Witam!
Dzisiaj chcę Wam pokazać coś zupełnie innego – zdjęcia, które miałam zaszczyt zrobić, na chrzcie mojej małej bratanicy Krysi. Zdjęcia robiłam tym razem w pojedynkę. Mój mąż dla odmiany musiał stanąć po drugiej stronie aparatu, co rzadko się zdarza.
Autoportret z przyszłości
Witam! No cóż..niestety kończą się wakacje. Niektórzy się cieszą, ale większość chyba mniej;-) Może to nie jest całkiem normalne, ale ja.. się chyba cieszę?:>
Kubizm
Dzisiaj chcę pokazać prace moich uczniów, nawiązujące do XX-wiecznego kubizmu. Nazwę temu kierunkowi nadał w 1908 roku Louis Vauxcelles, po obejrzeniu obrazu, przedstawiającego domy, których kubiczne kształty zwróciły jego uwagę.
Dzikie zwierzęta czyli fowizm
Les Fauves to z francuskiego – drapieżniki, dzikie zwierzęta – tym mianem określił francuski dziennikarz Louis Vauxcelles grupę artystów, którzy wystawiali swoje prace na Salonie Jesiennym w 1905 roku. Dzieła charakteryzowały się oderwaną od rzeczywistości, abstrakcyjną kolorystyką. Ponadto fowiści odrzucili perspektywę, przestrzeń i światło, posługując się szeroką barwną plamą, obwiedzioną kreską.
Wlazł kotek na płotek
Koty jak to koty – chodzą swoimi drogami. I tylko tak mogę zacząć ten wpis, bo..coś długo chodziłam swoimi drogami – a wpisu na stronie brak..a kotem nie jestem :> Przepraszam szczególnie moich uczniów. Miałam trochę na głowie. Obiecuję poprawę:) Załączam przepiękne prace uczniów klas I-III. Każdy przedstawił koty na swój sposób, według własnego pomysłu. Zapraszam do oglądania:)
Malowane plamami – impresjonizm
Zadaniem dzieci na tych zajęciach było zainspirowanie się malarstwem XIX – wiecznych impresjonistów oraz stworzenie pejzaży na ich wzór. Dzieci poznały też technikę pointylizmu.